Sortieren nach:
  • -
    Rez. von Benjamin Steiner, Abteilung Geschichte der Frühen Neuzeit, Historisches Seminar, Ludwig-Maximilians-Universität München Email:
    • Black, Jeremy: Clio's Battles. Historiography in Practice, Indiana 2015
  • -
    Rez. von Henning Trüper, Helsinki Collegium for Advanced Studies, University of Helsinki
    • Daston, Lorraine (Hrsg.): Science in the Archives. Pasts, Presents, Futures, Chicago 2017
  • -
    Rez. von Jürgen Oelkers, Institut für Erziehungswissenschaft, Universität Zürich
    • Angulo, A. J. (Hrsg.): Miseducation. A History of Ignorance-Making in America and Abroad, Baltimore 2016
  • -
    Rez. von Moisés Prieto, Faculty of History, Oxford
    • Tröhler, Daniel: Pestalozzi and the Educationalization of the World. , New York 2013
  • -
    Rez. von Michèle Hofmann, Institut für Erziehungswissenschaft, Universität Bern Email:
    • Provenzo, Jr., Eugene F.; Shaver, Annis N.; Bello, Manuel (Hrsg.): The Textbook as Discourse. Sociocultural Dimensions of American Schoolbooks, New York 2011